Random chatt asså..

haha, jag och marcus chattar lite random stuff, man märker att vi (jag) redan är trött..
.
.
.
.
Jag: Mamma... Mamma..! MAMMA!
Marcus: monstret kommer vilma spring!
Jag: marcus.. du skulle inte ha sagt detdär..
OM INTE DU VISSTE DET SÅ BLIR JAG JÄVLIGT RÄDD FÖR SÅNT!
Marcus: ojjj.. hehehehehe.. :D
Jag: NU KÄNNS DET SOM EN PEDOFIL KOLLAR PÅ MIG!! JAG HAR URRINGAD TRÖJA!!
Jag:
HUH! fick springa till hallen, där finns inga fönster.. huh!
..
JO DET FINNS DET!!! AAAAHHH!!!
Marcus: huh :D
Jag: VARFÖR FINNS FÖNSTER??!! (otroligt rädd och störd)
Marcus: För att se peddon! :D (otroligt glad och nöjd)
Jag: ...... :o
Marcus: ..... :D
.
.
.
.
Inte det intressantaste att veta och man behöver inte fatta heller, försöker bara fixa lite inlägg :')
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0