Fett ledsen.. men WHY?!

Aså shiiit! Kom på att jag var ledsen i bilen, MEN NU HAR JAG GLÖMT BOORT?! Blir galen! Jaja, idag hade vi friidrottsdag, jättekul! Hände fett roliga saker om ni undrar osv skriv på kommentarer eller facebook°! Efteråt gick jag och Fia hem till Josse B (murr) och hoppade studsmatta m.m. och sen drog vi till sista dansen! Vi fick kakoor m.m. Men en skitdålig sak (inte den saken jag var ledsen över) är att JAG BRÄNDE SÖNDER MITT ANSIKTE PÅ FRIIDROTTSDAGEN! och nu ser jag ut som ett skadat offer.. Ska typ sova med aloe-vera och blööta handukar!
jajajjajajjajaja, puss
nej, ingen bild på mig just nu. föreställ er bara en fkn tomat som är vit runt ögonen.
min älskling. (Valborg)

Kommentarer
Postat av: sofia

Och du är min älskling. ;* <3

2012-05-04 @ 14:59:23
URL: http://lamylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0