VAFAAN! Varför jag blev ledsen

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHH! Oh, gud! andas.. FUCK OFF! Okej, precis när jag stängde ner dator locket och gick till pappa och frågade:
Jag- "Vad var det jag var ledsen över i bilen?.."
Pappa- "Ehh.. Vaa?"
Jag- "Jamen asså när vi precis svänge in här.. VAFAAAN!" (då kom jag på vad det var)
.
.
.
Det som var grejen var att dom river ner all skog ganska nära oss... Dom ska bygga nya hus.. Och jag typ "hatar" förändringar IBLAND.. Men en sak är bra, det är att ängeln (coca cola/Manda) ska flytta dit! DEN ENDA BRA SAKEN! ååååhh! .. det är inte som förut.. faan!..
.
.
.
.
update: AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHH! GARVAR SÖNDER!!! ingen big deal asså! några rivna träd och jag typ gråter! AHAHAHAHHAHAHAHAHH!
puss

Kommentarer
Postat av: manda

sorry vilma!

2012-05-04 @ 15:22:23
URL: http://mandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0